Vali Şıldak Urfa'nın Şanlı Unvanı Almanın 42. Yıl Dönümü Bir Mesaj Yayımladı

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, şehre "Şanlı" unvanı verilmesinin 42. yıl dönümü dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı. Vali Şıldak, bu unvanın Şanlıurfa halkının sarsılmaz vatan sevgisinin en anlamlı nişanesi olduğunu vurguladı.

Vali Şıldak Urfa'nın Şanlı Unvanı Almanın 42. Yıl Dönümü Bir Mesaj Yayımladı

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, kente "Şanlı" unvanı verilmesinin 42. yıl dönümünü yayımladığı yazılı bir mesajla kutladı.

Vali Şıldak, 11 Nisan 1920'de işgal güçlerine karşı büyük bir direniş gösteren Şanlıurfa halkının bu eşsiz kahramanlığının, TBMM tarafından 22 Haziran 1984'te çıkarılan kanunla "Şanlı" unvanı verilerek taçlandırıldığını anımsattı. Şehrin Göbeklitepe ve Balıklıgöl gibi dünyaca ünlü değerleriyle kadim bir medeniyet merkezi olduğunu belirten Şıldak, Şanlıurfa'nın geçmişinden aldığı ilhamla Türkiye'nin geleceğine değer katmayı sürdürdüğünü ifade etti.

Başta Milli Mücadele kahramanları olmak üzere tüm aziz şehitleri rahmet ve minnetle, gazileri ise şükranla anan Vali Şıldak, "‘Şanlı’ unvanını gururla taşıyan kadim şehrimizin tüm hemşehrilerinin bu anlamlı gününü kutluyor, birlik ve beraberlik içinde nice güzel yarınlar diliyorum" dedi. Kutlama mesajı, Valiliğin resmi hesaplarından hazırlanan özel bir afişle birlikte paylaşıldı.