Başkan Gülpınar: "Şanlıurfa Adıyla Şanlı, Tarihiyle Onurludur"
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, kente "Şanlı" unvanı verilmesinin 42. yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Gülpınar, bu unvanın bağımsızlık uğruna verilen mücadelenin ve ecdat emanetinin bir simgesi olduğunu vurguladı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar, kente "Şanlı" unvanı layık görülmesinin 42. yıl dönümü vesilesiyle anlamlı bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Gülpınar mesajında, "Şanlı" unvanının sadece bir kelimeden ibaret olmadığını belirterek; bu ifadenin milletin bağımsızlık uğruna verdiği mücadelenin, fedakârlığın ve destansı direnişin adı olduğunu vurguladı. 11 Nisan ruhunun altını çizen Gülpınar, şu ifadelere yer verdi:
"İşgale karşı dimdik duran, vatanı uğruna canını ortaya koyan kahraman ecdadımızın emanetini gururla taşıyoruz. Her sokağında bir hatıra, her taşında bir destan saklı olan bu şehir; cesaretin, kardeşliğin ve vefanın adıdır."
Şanlıurfa'nın "Peygamberler Şehri" ve medeniyetlerin beşiği olduğunu hatırlatan Başkan Gülpınar, kentin geçmişinden aldığı büyük güçle geleceğe yürümeye devam ettiğini ifade etti.
42 yıl önce bu aziz şehre layık görülen unvanın bugün de aynı gururla yüreklerde yaşadığını belirten Gülpınar, mesajını şu sözlerle tamamladı: "Başta Kurtuluş Mücadelemizin kahramanları olmak üzere tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, Şanlıurfa'mızın 'Şanlı' unvanını alışının 42. yıl dönümünü kutluyorum. Şanlıurfa; adıyla şanlı, tarihiyle onurlu, geleceğiyle umut dolu..."