Eyyübiye’de Büyük Vurgun: Tonlarca Bozuk İçecek Ele Geçirildi!
Eyyübiye Belediyesi Zabıta ekipleri, ilçede gerçekleştirdiği gıda denetimlerinde bir toptancının açık alanda stokladığı, son tüketim tarihi geçmiş yaklaşık bir kamyon bozuk içecek ele geçirdi.
Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk ve çevre sağlığını korumak amacıyla ilçe genelindeki denetim ve kontrol faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor. Gıda üretimi, pazarlaması ve satışı yapılan noktalarda halk sağlığını tehdit eden unsurlara geçit vermeyen ekipler, büyük bir skandalı önledi.
Bir Kamyon Bozuk İçecek İmha Edilecek Fırın, market, lokanta ve kasap gibi işletmelerin yanı sıra gıda toptancılarını da mercek altına alan zabıta ekipleri, bir gıda toptancısının açık alanda uygunsuz şekilde stoklama yaptığını belirledi. Yapılan incelemelerde, açık alanda bekletilen yaklaşık bir kamyon dolusu içeceğin son tüketim tarihinin geçtiği ve bozulduğu tespit edildi.
Halk sağlığı açısından büyük risk oluşturan tonlarca içeceğe imha edilmek üzere el konulurken, kuralları hiçe sayan işletme hakkında yasal işlem başlatıldı.
Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, gıda güvenliği ve halk sağlığını ihlal eden işletmelere yönelik denetimlerin kararlılıkla devam edeceği ve ağır yaptırımların uygulanacağı vurgulandı.