banner2
Öne Çıkanlar Eyyübiye Belediyesi Taşlıdere Belediye trafik kazası Aşağı Yazıcı

Suriyeli mülteciler; Türkiye bize sahip çıktı
Şanlıurfa’daki temasları çerçevesinde Ceylanpınar’a geçen Dr. Abdülkerim Gök, burada Ceylanpınar İlçe Teşkilatı ile bir araya geldikten sonra Ceylanpınar esnafını ziyaret etti. Buradan Suriyeli Mülteciler için Ceylanpınar’da kurulan çadır kenti ziyaret ederek Suriye’den gelenlerle bir süre görüştü. Çadırkentte sahra hastanesini ve yemekhaneyi de inceleyerek yetkililerden bildi aldı.

Pazar gününü Ceylanpınar’da geçiren Dr. Abdülkerim Gök, Ceylanpınar’daki 4 köye taziye ziyaretlerinin ardından çadırkentte geçti. Suriye’de istenmeyen olaylar neticesinde masum insanların katledildiğini ifade eden Dr. Gök; “Bu zulmün bir an önce son bulmasını umuyoruz ve  dua ediyoruz” diyerek mültecilere ilişkin açıklamalarda bulundu. Çadırkentte toplam 1283 kişinin olduğunu, 280 kişi Hatay’a gönderiliğini belirti. Atasözüne atıfta bulunan Dr. Gök;  “Bülbülü altın kafese koymuşlar ah vatanım demiş” dedi. Dr. Gök; “Bir an önce olaylar son bulur, sizlerde vatanınıza, ülkenize dönmüş olursunuz” diyerek mültecilerle sohbet etti.

Mültecilerin Dr. Gök’e ifade ettikleri; “Bize kucak açan ülke Türkiye Cumhuriyeti ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dır. Bunu torunlarımıza anlatacağız ve aslan unutmayacağız. Çünkü biz tarihten beri beraberiz ve din kardeşiyiz” sözleri duygusal bir ortamın oluşmasına yol açtı.

Şanlıurfa’daki programları hakkında bilgi veren Milletvekili Dr. Abdülkerim Gök; “ Cuma günü akşam uçağı ile Şanlıurfa’ya geldik.  Havaalanından El Ruha otelde Valilik ve Sağlık İl Müdürlüğünün ortaklaşa düzenlemiş oldukları “kanser haftası” dolayısı ile yapılan programa intikal ettik.  Saat 21:00 itibari ile Kanal Biz’de Başbakanlık tarafından açıklanan teşvik paket ile ilgili açıklamalarda bulunmak üzere “Meydan” programının konuğu oldum.

Cumartesi günü saat 09:00 itibarı ile 24 Metrelik caddedeki esnafı ziyaret ettik. Ziyaretten hemen sonra AK Parti İl Başkanlığı tarafından düzenlenen Lider Ülke Türkiye 2 adlı siyaset Akademisine katılarak katılımcılara bir sunum yaptım.

Daha sonra Saat 11:00’de ticaret Sanayi Odasında (ŞUTSO) Şanlıurfa’daki tüm Oda Başkanları, Esnaf Birlik Başkanları, Bakallar Bayiler Odası Başkanı, Sanayiciler, STK’lar, Serbest Muhasebeciler Odası Başkanı, Basın Mensupları, Üniversite Öğretim Üyelerinin katılmış olduğu geniş katılımlı basın toplantısı, teşvik paketine yönelik geniş bir açıklamalar yaptık.

Saat 13:00 itibarı ile Sarayönü, Haşimiye ve Balıklıgöl civarındaki esnaf ziyaretini gerçekleştirdik, esnafımızla bire bir sohbet ettik.

18:30’da Kanalurfa’da yine teşvik paketine ilişkin açıklamalarda bulunmak üzere “Gündem Özel” programının konuğu oldum.  Daha sonra Kanaat Önderleri ile bir araya geldik” dedi.

Dr. Gök, Ceylanpınar dönüşünde BATIKENT’te (TOKİ) bir grup Üniversite Öğretim Üyeleri ile bir araya gelerek “Üniversitedeki gelişmelere ilişkin görüş alış verişinde bulunduk” dedi.

Programları ile ilgili açıklamalarda bulunan Milletvekili Dr. Gök; “Sizlerinde programımızda gördüğünüz gibi bu sadece bu hafta yapılan bir program değildir. Seçildiğimiz günden bu yana Şanlıurfa’ya haftada bir ziyaretimiz gerçekleşmekte ve mutlaka Şehir Merkezi dışında İlçe ve köy ziyaretlerimizin yanında STK, Kamu Kurum ve Kuruluşlarını ziyaret ederek sorunları yerinde görme ve dinleme fırsatı buluyoruz. Kimilerine yerinde müdahale ettikten sonra, kimlerine ise Ankara’da takip ediyoruz. Bizim için şuanda açıklanmış bulunan teşvik paketinin Şanlıurfa’da tüm kesimlerin bu pakete ilişkin sahiplenmeyi en maksimum düzeyde gerçekleştirmelerini bekliyoruz. Bu paketle dileğimiz o dur ki, Şanlıurfa’mız Güneydoğunun parlayan yıldızı olacaktır. Şimdiden Şanlıurfa’nın düşman işgalinden kurtuluşunun 92 yıldönümü kutluyoruz” dedi.