Şanlıurfa özel şanmed hastanesi, şanmed hastane

Ana Sayfa Güncel Urfa'nın kenar semtlerinde Misyonerlik yapıyorlar

Urfa'nın kenar semtlerinde Misyonerlik yapıyorlar

Güneydoğu’nun önemli merkezlerinden Şanlıurfa’ya yerleşen Koreli misyonerler faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyor. Misyonerlik faaliyetleri aralıksız bir şekilde devam ediyor

Giriş Tarihi: 12 Temmuz 2016 Salı 17:49
Urfa'nın kenar semtlerinde Misyonerlik yapıyorlar

 Doğu ve Güneydoğu’nun farklı illerinde faaliyet gösteren Koreli misyonerler, önemli merkezlerden olan Şanlıurfa’da çalışma sahalarını genişletiyor.

Özellikle Suriyeli mültecilerin olduğu bölgelerde çalışmalarına hız veren misyonerler, buralarda Arapça basılmış İnciller de dağıtıyor. Yaşanan çatışmalar nedeniyle mağduriyet yaşayan bölge halkına, Suriye’deki iç savaş sebebiyle Türkiye’ye sığınan mültecilere yönelik Hristiyanlık propagandası yapan misyonerler, bu faaliyetlerini de kurdukları dernekler çatısı altında icra ediyor.

Şanlıurfa'da gruplar halinde gezen misyonerler, merkez ve ilçeleri mesken edinerek esnafa ve çarşı pazarda gezinen halka İncil ve Hristiyan öğretilerine göre hazırlanmış Hz İsa’nın hayatını anlatan kitap ve broşürler dağıtıyor.

Şanlıurfa’nın birçok semtinde çalışmalar yapan misyonerlerin son olarak merkez ilçe Eyyübiye’ye bağlı Eyüp Kent Mahallesi ile Yakubiye Mahallesi’nde görülmeleri dikkat çekti.

Misyonerler özellikle varoşlarda kiraladıkları evlerde genç kız ve erkekleri bir araya getirerek çeşitli programlar düzenliyor.

Farklı sosyolojik ve psikoloji sorunlar yaşayan Müslüman gençliği hedef alan misyonerler, 3’erli gruplar halinde gezerek Türkçe, Kürtçe, Arapça olarak Hristiyanlık propagandası yapıyor. Konu hakkında daha önce basına yansıyan haberlerle beraber tepkisini gösteren bölge halkı, şiddet ve kaosun hâkim olduğu bir coğrafyada yapılan misyonerlik faaliyetlerinin masum bir çalışma olmadığına dikkat çekiyor. (Ramazan Casuk-İLKHA)

YORUMLAR
  • yorum2016-07-14 00:55:16Mustafa

    Bunların karaköprü güzel şehirde kiralık ev tutmuşlar hergün sabah ve akşam otobüste görüyorum ama ne konuştuklarını inanın anlamıyorum

  • yorum2016-07-14 00:02:21NE YAPACAN Kİ

    urfa insanı hakkediyor.

  • yorum2016-07-13 23:05:01Siverek cocuku

    Siverek çok mu farklı Suriye li yok mu Siverek te cahil insan toplumu işte Siverek ağa ne derse odur kendi aklını mantığını kullanmaz asla geçen sene 14 yaşında kıza tecavüz ettiler kimseden ses çıkmadı protesto edenler yine HDP lilerdi. ..

  • yorum2016-07-13 21:34:10halid valid

    benim karşıma bir çıksınlar ben onları hz.isa ya kurban ederim misyonerlik nedir gösteririm onlara. sabırsızlıkla karşıma çıkmalarını bekliyorum

  • yorum2016-07-13 21:25:34Mehmet

    Siz hic Korenin fakir bir sehrinde islamiyeti anlatan isotcu duydunuz mu? Ana orada ve Her yerde islamiyeti anlatanlara feto dediniz Allah daha cok belanizi verecek durun siz

  • yorum2016-07-13 16:05:45Mehmet

    Imaninizdan supheniz mi isotcular Niye Boyle telas ediyorsunuz? Akpye yuzde 70 ou veren siz degilmisiniz neyin sikayetini ediyorsunuz? Oturun

  • yorum2016-07-13 13:41:08siverek çocuku

    urfa halkından başka ezik insan yokturda ondan gelip urfadaa cirit atıyorla bi kuruş kim kira fazla veriyorsa hemen kimdir kim değil veriyorlar bunlar yakında urfanın başını çok yakacak beyler

  • yorum2016-07-13 11:03:08eyyubiye esnafi

    bunlarda benim.e.komşunun evi kiralamış bir yıl oldu.kaldıkları yer suriyelilerin yoğun olduğu yer.yani imam keskin eski hayvan pazarın yolu.bunlar dedikleri şeklinde bazen gruplar halinde gelip kalıyorlar kaldıkları adres.muradiye mah .osmanli cadesi.no 45

  • yorum2016-07-13 10:43:26ibrahim kaya

    Herkez göruyorda neden engelemiyo veya gerekli kurumlara bildirmiyor.devletimiz bu konuda neden onlem almıyor.???

  • yorum2016-07-13 10:10:03Ruha

    Bu ne biçim haber ya. Tamamen yalan haber inanmayın.

  • yorum2016-07-13 09:45:43urfali

    Söylenen ler doğru dur

  • yorum2016-07-13 09:22:22 Bamyasuyulu

    Ben gozumle sahit oldum 3 kisilerdi 2 kadin ve 2 cocuga hz isa bu yapmis su yapmis diye sureler okuyorlardi gittim kadinlari uyardim dedim bunlar misyoner bunlara inanmayin dedim kadin biliyirum dedi 15 dakika dinledi onlari bende orada izliyorum konusmlari bitti.abla dedim bunlar misyoner sizi dinden cikartmaya calisiyor size okuduklari yazilar incilden sureler ramazan gunu gunaha girdinix dedim tepkileri viş viş demekle kaldi.ve takditleri turkcemizi gelistirmek istiyoru diyolar..dikat edeli

  • yorum2016-07-13 07:31:25bilal yetgin

    Misyonerlik değilde ne insan binlerce kilometre uzaklıktaki bir ülkeye neden gelir bunlar ne yiyer ne içerler kendi memleketleri çokmu dört dörtlük nmadem bu kadar iyilik severler önce kendi memleketındeki fakirlere yardım etsinler ben bunlara hergördüğüm yerde şikayet edeceğim çünkü bunlar masum faliyetler değil

  • yorum2016-07-13 01:45:17Bla bla

    Evet doğruluğuna bugün şahit oldum. Başta yolunu kaybetmiş bir grup turist sandım fakat açık açık misyonerlik yaptıklarını gördüm. Evelallah islam hakikatkerini savunduk hoşgörüyle yaklaştık çabalarının beyhude olduğunu göstermeye çalıştık.

  • yorum2016-07-13 01:44:11Yardim ci

    Koreli değil Japon firması Suriyeli lere yardım yapan şirket personeli bunun gibi farklı ülkelerden çok var

  • yorum2016-07-12 22:11:21Halit dağ

    Bayram günü eyüp kent otobüsünde gördüm aynı durakta indik otobüste bir suriyeli ile ellerindeki arapça vekendi yazılarıyla yazılmış kağıda bakarak sohbet ettiklerini gördüm

  • yorum2016-07-12 21:23:57MEHMET KILIÇ

    Kaç gündür bizim.mahallede goruyorum onları hatta bugün yine bir suriyeli nin evinden çıkarken gördüm onları iyice kıllanmıştım zaten.

  • yorum2016-07-12 20:50:09zeki zeki

    Bence asılsız boş ve pasif bir haber...

  • yorum2016-07-12 20:39:51ramazan

    gerçekten öyledir geçen gün bağlarbaşında da gürdüm iki kız iki erkeklerdi

  • yorum2016-07-12 20:20:08Ahmet Demir

    Misyonerlik yaptıklarını nerden anladınız?

  • yorum2016-07-12 19:50:29abdullah güngör