Şanlıurfa özel şanmed hastanesi, şanmed hastane

Ana Sayfa Güncel Urfa'da iki müdür ve bir müftü görevden alındı

Urfa'da iki müdür ve bir müftü görevden alındı

Şanlıurfa'da akşam saatlerinde Vali Güngör Azim Tuna tarafından Şanlıurfa İş-kur il müdürü Nejdet karasevda ve Sosyal Politikalar il Müdürü Murat Demirkol görevden alındı.

Giriş Tarihi: 19 Temmuz 2016 Salı 10:02
Urfa'da iki müdür ve bir müftü görevden alındı

Şanlıurfa'da akşam saatlerinde Vali Güngör Azim Tuna tarafından Şanlıurfa İş-kur il müdürü Nejdet karasevda görevden alındı.
Alınan bilgiye göre, , İŞKUR İl Müdürü Necdet Karasevda Şanlıurfa Valisi Güngör Azim Tuna tarafından valilik makamına çağrılarak görevden el çektirildiler. öte yandan Şanlıurfa'da Aile ve Sosyal Politikalar Müdürü Murat Demirkol ve Eyyübiye İlçe Müftüsü Adem Dobur'da görevden alınacağı belirtildi.
Şanlıurfa İş-kur il müdürü Nejdet karasevda daha önce 'de görevden alınmış ancak mahkeme kararıyla tekrar görevine geri dönmüştü.

YORUMLAR
  • yorum2016-07-21 18:31:42Mustafa

    Adem dobur hocamıza büyük yanlışlık yapılmıştır biran önce bu yanlıştan dönülmeli kendisini iyi tanıyorum lanet cemaat la hiç bir şekilde ilgisi yoktur temiz ve devletine samimi birşekilde bağlı bir kişidir.

  • yorum2016-07-21 11:50:13Muhammed

    Adem Dobur görevinden alınmamıştır. Haberde hata var. İncelenmek üzere açığa alınacağı söyleniyor. Kendisi ülkesini, devletini seven muhterem bir hocamızdır. Büyük bir yanlışlık yapılmış. Cemaat(!) kisvesi altına bürünmüş bu insan(!)larla hiçbir ilgisi yoktur. Allah'ın izniyle yapılan bu hata düzeltilecektir.

  • yorum2016-07-21 01:41:36Cihan

    Murat Beyi bilen bilir.Hala görevden alınmaması bu durumun en büyük kanıtıdır.Devleti ve milleti için çalışan biri.Lütfen adil ve objektif olalım

  • yorum2016-07-21 00:41:41Mehmet

    Adem Dobur un bunlarla hiçbir ilgisi yoktur. Ne sebeple açığa alınıyor?? Hiçbir kabahati olmayan tertemiz bir insandır kendisi. Vatanını milletini, devletini seven bu güzide insana neden böyle bir haksızlık yapılıyor? Büyük bir yanlışlık yapılmış. Bu şefersizlerden, cemaat(!) kılığındaki pisliklerden nefret eder kendisi. Acilen yapılan yanlış düzeltilmelidir.

  • yorum2016-07-20 18:53:50Yusuf

    Adem Dobur'un bu lanet cemaatle hiç bir ilgisi yoktur. Ne amaçla görevden alınıyor anlamadım.? Kendisini çok iyi tanıyorum.

  • yorum2016-07-20 17:17:13Kral

    İyi oldu işkurda çocuklarımız aylardır müracaşt ettikleri halde iş vermiyorlar.

  • yorum2016-07-20 16:29:49Tuba

    Eyyubiye ilce muftusu Sayin Adem Dobur'a haksizlik yapiliyor ciddi anlamda incelenmesini ve gerceklerin bir an once aciklanmasini Rabbimden diliyorum...

  • yorum2016-07-19 14:43:01mücahit

    Bu haber gercek mi

  • yorum2016-07-19 14:03:01Mıgo

    Kendi yandaşlarına iş aş veren müdürlerin görevlerinden alınması çok iyi bir haber Allah hükümetimize zeval vermesin umarım ki halkçılıktan yana eşitlikten yana müdürler atanır

  • yorum2016-07-19 14:02:15Emine Yüksel.

    Dikkatli olunmalı. Adil olunmalı. Sap ile saman birbirine karıştırılmamalı.
    Torpil değil, ehilliğe dikkat edilmeli.
    Hata yapılmamalıdır.

  • yorum2016-07-19 11:11:20CUMHUR

    ATANACAK MÜDÜRLER MÜMKÜNSE AK PARTİLİ OLSUN