Şanlıurfa özel şanmed hastanesi, şanmed hastane

Ana Sayfa Medya Malum site FETÖ örgütünün yuvası çıktı-Biri daha gözaltına alındı..

Malum site FETÖ örgütünün yuvası çıktı-Biri daha gözaltına alındı..

ABD destekli FETÖ terör örgütünün darbe girişimi sonrası Şanlıurfa'da yerel yayın yapan İnternet sitesinin sahibi, muhabiri ve yazarı gözaltına alındılar.

Giriş Tarihi: 22 Temmuz 2016 Cuma 15:46
Malum site FETÖ örgütünün yuvası çıktı-Biri daha gözaltına alındı..

Şanlıurfa’da, FETÖ/PDY'ye yönelik düzenlenen operasyon kapsamında Gazeteci Sedat Atilla da gözaltına alındı. Böylece Şanlıurfa’da gözaltına alınan gazeteci sayısı 3’e yükseldi.

Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ‘Darbe Girişimi’nin ardından kentte FETÖ Operasyonu kapsamında operasyonlarını sürdürüyor. Daha önce 2 gazetecinin gözaltına alındığı Şanlıurfa’da, Adana’da yerel bir gazetenin Şanlıurfa temsilciliğini yapan ve Urfa’da yerel bir haber sitesinde köşe yazarlığı yapan Sedat Atilla da gözaltına alındı. Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü’nde sorguya alınan Gazeteci Sedat Atilla’nın diğer iki gazeteci ile birlikte bugün adliyeye sevk edilmesi bekleniyor.

Öte yandan daha önce Şanlıurfa’da abdpost.com sahibi Muhammet Taşçılar ile zaman Gazetesi eski Muhabiri Ajans 11 Haber ve www.sanliurfa.com muhabiri Mehmet Dener gözaltına alınmıştı.

YORUMLAR
  • yorum2016-07-24 23:11:03URFALI

    MEMLEKETİN YÜZ KARALARI.. SATILIK ADİLER...!

  • yorum2016-07-24 10:02:11mert kaya

    neden yorumları yayınlamıyorsunuz.. sizde mi onlardansınız... bilelim... ona göre hareket edelim... yapılan bir çok yorumu hemde hakaret içermeyen bilgiye dayalı yorumu yayınlamıyorsunuz... bunlarda not ediliyor... haberiniz olsun

  • yorum2016-07-23 02:02:33BEYİN!!!

    Şimdi burada bu hainleri savunanlar da HAİN dir..!!!!
    muhtemelen aynı ekmeği de yemiş vatan haini!!!
    urfa belediyede ki o güzel insanları toplumun içinde alçaltmak için yapmadıkları haber kalmadı
    bunlarla çalışanlar da tespit edilip yargılanmalıdır...!!! Kaç kuruşa satıyorlarmış kalemlerini onu öğrenelim...

  • yorum2016-07-23 01:54:32!!!!!

    Geç bile kalındı. Bu kadar suçsuz günahsız insana hic cekinmeden Allahtan korkmadan iftira atan. Kim yedirirse ona çalışan , parali ... hakettigini buldu. ALLAH YARINA BIRAKIR AMA YANINA BIRAKMAZ

  • yorum2016-07-23 01:53:36RTE

    sanliurfa com kelimelerinin bile az kaldığı sözde haber sitesidir. Allah satılık kalemlerin, vatan hainlerinin belasını versin.

  • yorum2016-07-23 01:37:04Mahmut Kaytan

    sanliurfa com en ad..., haber sitesidir. Allah satılık kalemlerin, vatan hainlerinin belasını versin.

  • yorum2016-07-22 20:45:52Vatan Sever

    Kim ne dir belli olur artık . Doğrular ve yanlışlar hiç ara vermeden gün yüzüne çıkarılmalı.Devlet bu konuda titiz davranıp gerekeni eksiksiz yapmalı. Allah Hak'in yardımcısı olsun...

  • yorum2016-07-22 18:06:50Vatandaş

    İnsanlara parelelci damgası vurarak kendilerini aklayamazlar. Kimsenin ahı kimseye kalmaz.

  • yorum2016-07-22 17:03:43yalan haber

    alma masumun ahını çıkar aheste aheste bugün çıksın o 3 adam bak gör sizin gibi çakma siteleri nasıl haber yapıyolar tam bir çakmasınız çakma

  • yorum2016-07-22 16:50:13vatandaş

    hiç ama hiç şaşırmadık, geç bile kalınmış!

  • yorum2016-07-22 16:03:52KAPATILSIN

    Burada paralel yapıya hizmet eden bir siteydi. herkesi biliyor ama A... il başkanlığı ve yönetimi tarafından hep desteklendi. hala sitede dönen reklamlara bakın bir çoğu yönetimdeki insanların şirketi değil mi?
    KAPATILSIN

  • yorum2016-07-22 16:01:34DALGA

    ŞANLIURFA BELEDİYESİNE BUNU 3 MAAŞLA KİM İŞE ALDI. CELALETTİN GÜVENÇ İŞTEN ATTI.

  • yorum2016-07-22 15:59:53ARKA

    BUNLARI URFADA KİM BESLEDİ. ARKA ÇIKTI

  • yorum2016-07-22 15:58:49AKILLI OLALIM

    CELALETTİN GÜVENCE BU PARALELCİLER,PARALELCİ DİYE İFTİRA ATTILAR.

  • yorum2016-07-22 15:57:30CİHAN

    CİHAN HABER KAYYUMA VERİLDİKTEN SONRA KİM BUNLARA VERDİ.

  • yorum2016-07-22 15:56:50URFALIYIM

    HADİ SÖYLÜYORDUK İNANMADINIZ.

  • yorum2016-07-22 15:56:21AK

    GEREKEN YAPILSIN .
    KİMSE KORUMASIN

  • yorum2016-07-22 15:55:44akıl

    HİÇ ŞAŞIRMADIM

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz. © Copyright 2015 Balikligol.com