Şanlıurfa özel şanmed hastanesi, şanmed hastane
www.metrolife.com.tr/

Ana Sayfa Ekonomi İşkur çalışma süresi uzatıldı! peki, işkur süresi ne kadar oldu?

İşkur çalışma süresi uzatıldı! peki, işkur süresi ne kadar oldu?

Toplum yararına çalışma programını destekleyen Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) çalışma sürelerini uzattı. 'Aktif İşgücü Hizmetleri Yönetmeliği' değişti. yeni yönetmenlikle işkur bünyesinde çalışma süreleri yeniden belirlend. peki, İşur çalışma süresi ne kadar oldu?

Giriş Tarihi: 21 Şubat 2016 Pazar 18:56
İşkur çalışma süresi uzatıldı! peki, işkur süresi ne kadar oldu?

Türkiye İş Kurumu (İŞKUR); aktif işgücü hizmetleri kapsamında işsizlerin istihdam edilebilirliğini arttırmak için mesleki eğitim kursları, işsiz ve öğrencilerin iş tecrübesi eksikliğini gidermek için işbaşı eğitim programı ve kendi işini kurmak isteyenler için girişimcilik eğitim programı başta olmak üzere; kurs, program ve projelerle işsizlikle mücadele çalışmaları kapsamında, işverenlerden ve işsizlerden gelen talepler ve işgücü piyasasındaki güncel gelişmeler dikkate aldı.

YÖNETMELİK DEĞİŞTİRİLDİ

İŞKUR gelen telepler doğrultusunda 12 Şubat 2016 tarihinde aktif işgücü hizmetlerinin usul ve esaslarının yer aldığı 'Aktif İşgücü Hizmetleri Yönetmeliği'nde önemli değişiklikler yaparak çalışma sürelerini 6 aydan bir yıla çıkadı.

ASGARİ ÜCRET AYNEN ÖDENECEK

İşsizlikle mücadele kapsamında en önemli sorunlardan birisi olan iş tecrübesi eksikliğini gidermek için uygulanan İşbaşı Eğitim Programının süresinin, yapılan mevzuat düzenlemesi ile 6 aydan 1 yıla çıkarıldı. Programa katılanlara net asgari ücret düzeyindeki ücret ödemeye ise devam edilecek. Geçen yıl 159 bin kişinin faydalandığı işbaşı eğitim programından bu yıl en az 200 bin kişinin yararlanması bekleniyor.

 

 

YORUMLAR
  • yorum2017-02-20 10:03:23Durmuş

    Ee siz işte çalışıyorsunız işe giremeyenler ne olacak hiç çalışamayanlar ne olacak onuda düşünün zaman kısıtlaması kaldırılırsa sırada bekleyenler işe girenezz onlar ne olacakk torpilden girmiş çalışıyorsunuz adaletli bir kura bile yokk hep sizeemii

  • yorum2017-02-13 07:19:38Yasemin ux

    18 ay kanunu kaldirilsin

  • yorum2017-02-09 13:18:02Azize

    Süre doldu diye çalışanların halinden anlamayıp çıkartıyorlar en büyük haksızlık bu bence.

  • yorum2017-01-15 13:30:50steve aga

    Kredi teklifi!!! Acilen bir krediye ihtiyacınız var mı? Evet ise, e-posta ile iletişime geçin: s......................9@outlook.com

  • yorum2017-01-15 13:08:22KREDİ TEKLİFİ

    KREDİ TEKLİFİ
    Bir kredi ihtiyacınız var mı? Bugün E-posta yoluyla mali yardım için bu borç bize kredi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci kredi Kartvizit gibi kredi her türlü l..........s@gmail.com veriyoruz:
    Saygılarımla

  • yorum2017-01-14 08:36:48Richard Alicia

    Bir kredi ihtiyacınız var mı? Bu Borç Kredi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci kredi gibi kredi her türlü veririz

    mali yardım için bugün bize ulaşın E-posta: r...............2@gmail.com

  • yorum2017-01-13 15:30:15John Ahmed

    Acilen bir krediye ihtiyacınız var mı? Evet ise şimdi bana e-posta gönderin: r..........40@gmail.com

  • yorum2017-01-10 11:35:39scott

    Hizmetler şunları içerir:
    * Kişisel Krediler (Güvenli ve Teminatsız)
    * İşletme Kredileri (Güvenli ve Teminatsız)
    * Ev İyileştirme
    * Inventor Kredileri
    * Otomatik Krediler
    vb. ..

    İlgileniyorsanız, s...............1@gmail.com aracılığıyla lütfen bize geri dönün.

  • yorum2017-01-09 00:48:08Fred Robert

    SCAMMERS KAÇININ!
    Herhangi bir mali karışıklığa mı sahipsiniz yoksa başlatmak için paraya mı ihtiyacınız var?
    Kendi işin?
    Faturalarınızı ödemek veya iyi bir iş kurmak ister misiniz?
    Biz sertifikalı, güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve
    dinamik.
    E-posta: F...........9@gmail.com

  • yorum2017-01-02 09:32:33Mrs Lise Goga

    Merhaba, ben Bayan Lise Goga, 3%' lük çok düşük bir faiz oranı ile kredi veren özel bir kredi vereni. Eğitim kredisi, İş kredisi, konut kredisi, tarım kredisi, kişisel kredi, otomobil kredisi ve diğer iyi Sebep gibi her türlü krediyi veriyoruz. Bizim memnuniyetimiz ve Finansal Başarımız bizim amacımız olduğundan, kredi programımız çok doğrudan ve esnektir. İLGİNİZE ETMİYORSANIZ, daha fazla bilgi için şu anda bize E-posta ile ulaşın:b...........5@gmail.com

  • yorum2016-12-31 01:11:11 murat acar

    Bir krediye ihtiyacın var mı? İletişim Sir Murat Acar Kredi Şirketi, İşte finansal problemlere bir kredi, finansal yaşantısını artırmak isteyenler için bir fırsata ihtiyacımız var, çok makul faiz kredileri veriyoruz. Finansal stres kredi olan insanlara yardım kredileri, işletme kredileri, Tıbbi krediler, konut kredileri, öğrenci kredileri vb. Biz her çeşit kredi temin edebiliriz.

    Bugün mali yardım için bize e-posta gönder: m..................e@gmail.com

    Saygılarımla

  • yorum2016-12-28 15:22:04wilson jones

    Kişisel veya işletme kredisi mi arıyorsunuz, ancak hak edeceğinizi düşünmüyor musunuz? Kredi geçmişiniz kötü olması nedeniyle bankalar tarafından reddedildi mi? Yüksek faiz oranları nedeniyle aylık kredi ödemelerinizle ilgili sorun yaşıyorsanız ve erteleme ve çekilme seçeneklerinizi bitirdiyseniz ve / veya varsayılanlardan kaçınmak istiyorsanız, Oxford Finans ve Konsolidasyon Kredisi dönüm noktanızdır. Şu anda bize ulaşın: o...........s@hotmail.com

  • yorum2016-12-26 21:43:35Saint Toni

    Ben bay Saint Toni, özel bir kredi vereni,
    Borcu ödemek için acil kredi almanız gerekiyor
    Bize e-posta gönderin: S............live (a) outlook.com

  • yorum2016-12-21 19:44:14amesben614@gmail.com

    Herhangi bir nedenle bir krediye ihtiyacınız var mı? Bize uygun bir fiyatla şimdi başvurun
    Kredi Teklifi, en az 1.000 $ ve en fazla% 3 faiz oranı ile
    50.000.000,00 Dolar'dır. İlginizi çekiyorsa lütfen bize ulaşın:
    Daha fazla bilgi için j............4@gmail.com

    Aşağıdaki bilgileri doldurmanız ve bize aşağıdaki bilgileri göndermeniz gerekmektedir:
    Kredi ile devam edebiliriz
    Işlem.

    Adınız:
    Adres:
    Belirtmek, bildirmek:
    Ülke:
    Yaş:
    Kredi miktarı:
    Süre:
    aylık gelir:
    Telefon numar

  • yorum2016-12-20 13:33:36roland

    Merhaba
    Bir finansmana mı ihtiyacınız var? Evetse, bugün bize hızlı ve hesaplı bir kredi için başvurun; şimdi, finansal yardıma ihtiyacı olan bireylere ve şirketlere% 3'lük bir faiz oranı ile dünyanın herhangi bir yerine kredi öneriyoruz. Şimdi bize ulaşın


    E-posta: p..........2@outlook.com

  • yorum2016-12-20 11:45:15roland

    Merhaba
    Bir finansmana mı ihtiyacınız var? Evetse, bugün bize hızlı ve hesaplı bir kredi için başvurun; şimdi, finansal yardıma ihtiyacı olan bireylere ve şirketlere% 3'lük bir faiz oranı ile dünyanın herhangi bir yerine kredi öneriyoruz. Şimdi bize ulaşın


    E-posta: p............2@outlook.com

  • yorum2016-12-20 03:11:11Bayan Nora

    Acilen bir krediye ihtiyacınız var mı? Borçlusun Işinizi finanse etmek için acil kredi mi ihtiyacınız var ?, Bankanız tarafından reddedildi mi, artık endişelenmeyin, Hizmetlerimiz şimdi her koşulda Hızlı, Kolay ve Güvenli kredidir. Bugün 2.000 euro - 1.000.000 euro ödünç alın! Bu e-postada kredi bilgileri ile bize ulaşın: n...........n@hotmail.com

    Not: 24 saat içinde bir ön cevap ve finansman bekleyeceksiniz

    Saygılarımızla.
    Bayan Nora.

  • yorum2016-12-09 22:29:22Bir krediye ihtiyacın var mı? Bankada bir krediyi

    Bir krediye ihtiyacın var mı? Bankada bir krediyi reddettiğinizde size finansal olarak yardımcı olmak için buradayız, şimdi yapmanız gereken tek şey (s..........m@gmail.com) yoluyla herhangi bir yerdeki herhangi bir miktardaki anlık kredinizi almak için bize e-posta göndermektir. Mutluluğun bizim önceliğimizdir.

    Ad: samuel grant
    Şirket adı: samuel grant firm
    E-posta: s..............m@gmail.com

    BUGÜNE HIZLI KREDİYE ULAŞIN

  • yorum2016-12-09 16:57:08samuel grant

    Bir krediye ihtiyacın var mı? Bankada bir krediyi reddettiğinizde size finansal olarak yardımcı olmak için buradayız, şimdi yapmanız gereken tek şey (s..........m@gmail.com) yoluyla herhangi bir yerdeki herhangi bir miktarda anında kredi almak için bize e-posta göndermektir. Mutluluğun bizim önceliğimizdir.

    Ad: samuel grant
    Şirket adı: samuel grant firm
    E-posta: s.........m@gmail.com

    BUGÜNE HIZLI KREDİYE ULAŞIN

  • yorum2016-12-05 03:21:28Murat Acar

    Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Hemen her çeşit kredi için başvurun
    Ve acilen paranı al!

    $ 5,000.00 dolar $ 5,000,000.00 * Randevu kredisi tutarı
    * Faiz oranı% 3
    * 1 ila 20 yıl arasında geri ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredi esneklik şartları ve koşulları.
    Bugün mali yardım için bize e-posta gönder: mu....................ce@gmail.com

    içtenlikle
    Yönetim

  • yorum2016-12-02 23:16:57ROBERT NIEMOELLER

    Robert Niemoeller Kredi Yatırım Hizmetlerine hoşgeldiniz, bir kredi ile ilgileniyorsanız, daha fazla bilgi için lütfen bizimle iletişime geçin, kişisel krediler, iş kredisi, öğrenci kredisi vb. Olmak üzere her türden krediye ihtiyacı olan müşterilere% 2 kredi sunuyoruz ... Şu adresten bize ulaşın: r....................n@gmail.com

  • yorum2016-12-02 22:06:19wilson jones

    Merhaba,
      İş amaçlı bu aralık bir kredi almaya ihtiyacın var mı? Konut için bir krediye mi ihtiyacınız var? Bu aralıkta bir indirim faiz oranı ile her çeşit kredi teklif ediyoruz. Posta yoluyla ofisimize başvurun: o...........s@hotmail.com

  • yorum2016-11-29 15:45:02S.EFE

    Merhba iskur elemani olaraktan calismaktayim is yerinde calisma saatlerimdisinda calisir iken is kazasi gecirdim ve rapor aldim. Ne gibi islem yapmaliyim

  • yorum2016-11-29 10:41:40mr scott

    Mali durumunuz sürdürülebilir değilse, neden bizimle iletişime geçmeyiniz? Biz fonları herhangi bir amaç için sunuyoruz. Firmamız gelir ve istihdamı onaylamanızı gerektirmemektedir. Olumsuz kredi geçmişi olan borçluları düşünmeye hazırız. Aylık% 1.5-3'ten kendi kaynaklarından kredi veriyoruz.
    Bize e-posta: accessloanfirm2030@gmail.com

  • yorum2016-11-29 10:40:43mr scott

    Mali durumunuz sürdürülebilir değilse, neden bizimle iletişime geçmeyiniz? Biz fonları herhangi bir amaç için sunuyoruz. Firmamız gelir ve istihdamı onaylamanızı gerektirmemektedir. Olumsuz kredi geçmişi olan borçluları düşünmeye hazırız. Aylık% 1.5-3'ten kendi kaynaklarından kredi veriyoruz.Bize e-posta: accessloanfirm2030@gmail.com

  • yorum2016-11-27 00:08:41Christo Salami

    Està vostè en necessitat d'un préstec? tinc al banc es va negar d'un préstec, estem aquí per ajudar financerament, tot el que ha de fer ara és a nosaltres a través de correu electrònic (chhhhhhhhhhhhhhe@gmail.com) per obtenir el seu préstec instantani de qualsevol quantitat en qualsevol destinació. La seva felicitat és la nostra prioritat.

    Nom: Christo Salami
    Nom d'empresa: Christo casa Financera
    Correu electrònic: c.................e@gmail.com

    SOL·LICITAR UN AVUI préstec ràpid

  • yorum2016-11-25 10:52:13Kredi

    Eger bir kredi ihtiyaciniz var mi? Noel kredisi? biz kredinin her türlü vermek Borç kredi, ticari kredi, tibbi kredi, ev kredisi, ögrenci kredisi mali yardim için e-posta ile bize bugün: r...........2@gmail.com

  • yorum2016-11-25 02:33:40Derek Douglas

    Merhaba,

    Memnun kalmanız için rahat bir krediye ihtiyacınız var mı? Yerel ve uluslararası borçlular için% 3 faiz oranıyla uygun fiyatlı kredi sunuyoruz. Biz sertifikalı, güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik ve birlikte çalışıyoruz. Maksimum 2 ila 50 yıl arasında uzun vadeli kredi veriyoruz.

    Borç ödemek, iş kurmak veya başka nedenlerden dolayı doğrudan, kolay ve uygun bir krediye ihtiyacınız var mı? Evet ise, Lütfen, ilgilendiğinizde, bize e...............0@gmail.com üzerinden ula

  • yorum2016-11-25 01:41:11Richard Alicia

    Eger bir kredi ihtiyaciniz var mi? Noel kredisi? biz kredinin her türlü vermek Borç kredi, ticari kredi, tibbi kredi, ev kredisi, ögrenci kredisi mali yardim için e-posta ile bize bugün: r...............2@gmail.com

  • yorum2016-11-25 01:37:41Derek Douglas

    Merhaba,

    Memnun kalmanız için rahat bir krediye ihtiyacınız var mı? Yerel ve uluslararası borçlular için% 3 faiz oranıyla uygun fiyatlı kredi sunuyoruz. Biz sertifikalı, güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik ve birlikte çalışıyoruz. Maksimum 2 ila 50 yıl arasında uzun vadeli kredi veriyoruz.

    Borç ödemek, iş kurmak veya başka nedenlerden dolayı doğrudan, kolay ve uygun bir krediye ihtiyacınız var mı? Evet ise, Lütfen, ilgilendiğinizde, bize e.............0@gmail.com üzerinden.

  • yorum2016-11-24 18:33:36wilson jones

    Merhaba,
    Şu anda değerli müşterilerimize% 3'lük düşük bir faiz oranı ile xmas kredisi veriyoruz. İşletmenizi finanse etmek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Konsolidasyon kredisine ihtiyacınız var mı? Şu adresteki e-postamızı kullanarak hemen başvurun: o......................s@hotmail.com

  • yorum2016-11-24 02:43:32murat acar

    Merhaba, iş kredileri, kişisel krediler, konut kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, borç konsolidasyon kredileri, teminatsız krediler vb. Arayan hızlı bir kredi başvurusu yapın: (m......................e@gmail.com). Veya bir veya daha fazla banka veya Bir kredi reddetti finansal konfigüre etme daha var mıydı. Veya kredi çözümleri! E-posta @: (mu....................e@gmail.com) ile bize ulaşın.

  • yorum2016-11-22 09:22:42ELITE FINANCE


    Sen her türlü krediye ihtiyacım var? Ödemek için bir kredi ihtiyacım senin
    Bono ya da bir iş kurmak? Ne olursa olsun mali sorunlar
    Biz bireyler ya da kredi teklifi olarak yardımcı olmak için buradayız
    Bir oranları düşük ve uygun faiz. İLETİŞİM E.................0@GMAIL.COM, telefon 17...............

  • yorum2016-11-20 17:39:11John Lisa

    Borç işinizi temizlemek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Eğer öyleyse, aşağıdaki kredi başvuru formunu E-posta ile doldurarak bizimle iletişime geçin: j.........3@hotmail.com

    Kredi Başvuru Sahibinin Adı:
    Seks:
    Ülke:
    Adres:
    Telefon numarası:
    İhtiyaç Kredisi Tutarı:
    Kredi Tutarı Süre:

    Teşekkürler .... Ödünç verici.
    Tüm cevapların j.........3@hotmail.com adresine iletilmesi gerektiğini unutmayın.

  • yorum2016-11-20 15:45:55wilson jones

    Merhaba,
      Şu anda değerli müşterilerimize% 3'lük düşük bir faiz oranı ile xmas kredisi veriyoruz. İşletmenizi finanse etmek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Konsolidasyon kredisine ihtiyacınız var mı? Şu adresteki e-postamızı kullanarak hemen başvurun: o........s@hotmail.com

  • yorum2016-11-20 03:23:32wilson jones

    Merhaba,
    Şu anda değerli müşterilerimize% 3'lük düşük bir faiz oranı ile xmas kredisi veriyoruz. İşletmenizi finanse etmek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Konsolidasyon kredisine ihtiyacınız var mı? Şu adresteki e-postamızı kullanarak hemen başvurun: o.........s@hotmail.com

  • yorum2016-11-19 23:56:41wilson jones

    Merhaba,
    Şu anda değerli müşterilerimize% 3'lük düşük bir faiz oranı ile xmas kredisi veriyoruz. İşletmenizi finanse etmek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Konsolidasyon kredisine ihtiyacınız var mı? Şu adresteki e-postamızı kullanarak hemen başvurun: o............s@hotmail.com

  • yorum2016-11-19 06:29:01wilson jones

    Merhaba,
    Şu anda değerli müşterilerimize% 3'lük düşük bir faiz oranı ile xmas kredisi veriyoruz. İşletmenizi finanse etmek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Konsolidasyon kredisine ihtiyacınız var mı? Şu adresteki e-postamızı kullanarak hemen başvurun: o........s at hotmail.com

  • yorum2016-11-13 12:53:29Alexander Grant

    KREDİ TEKLİFİ

    Acilen bir krediye ihtiyacınız var mı? Tüm bireylere% 3 oranında garanti kredisi sunuyoruz, ilgilenen herhangi birinin bize yoluyla ulaşması gerekmektedir: a,,,,,8@gmail.com
    Daha fazla bilgi için bize e-posta gönderin: a,,,,,8@gmail.com.

    Bay Grant

  • yorum2016-11-13 12:38:10Bayram

    Şu an işkur işcisiyim 9 aralikta bitecek.işlerin uzatılmasini istiyoruz05368266841

  • yorum2016-11-11 16:19:34Global Finance ltd

    Daha fazla bilgi için e-posta ile bana geri alırım için: A....l@financier.com
    Eğer kişisel kredi ihtiyacınız var mı?
    Eğer şirketler, işletmeler ve kuruluşlar için proje finansmanı ihtiyacı var mı?
    Eğer tarımsal kalkınma kredisi ihtiyacınız var mı?
    Eğer bir iş başlatmak için bir kredi gerekiyor mu?
    Eğer faturalarınızı ödemek için bir kredi gerekiyor mu?
    Tıbbi kredi ihtiyacınız var mı?
    Eğer bir araba satın almak için kredi gerekiyor mu?
    g......1 @gmail.com, g.......1@ gmail.com

  • yorum2016-11-09 10:42:04Bay Luz

    geri 3 yıl boyunca bir kredi ihtiyacı vardı ben bazı borç veren en Güney Afrika'da tarafından $ 14,500.00 üzerinden scammed Ama bu Tanrı korkusu adamdan uygulandığında Bay James Ben kredileri çağrıldığında hepinize selamlar ben abd den Bayan Luz duyuyorum onun şirket de e-posta gibi güvenli ve hızlı e-posta ile irtibata i size bildirecektir aldatmaca faaliyetlerinin herhangi iz bırakmadan ihtiyacı olan $ 150.000,00 kredi miktarı ile bana yardım: j........4@gmail.com

  • yorum2016-11-08 16:12:25Kredi

    Eger bir kredi ihtiyaciniz var mi? Noel kredisi?

    mali yardim için e-posta ile bize bugün: r.......2@gmail.com

  • yorum2016-11-08 16:05:10Richard Alicia

    Eger bir kredi ihtiyaciniz var mi? Noel kredisi?
    biz kredinin her türlü vermek
    Borç kredi, ticari kredi, tibbi kredi, ev kredisi, ögrenci kredisi

    mali yardim için e-posta ile bize bugün: r...........2@gmail.com

  • yorum2016-11-02 07:56:06Bayan Mary Williams

    Eger bir kredi ihtiyaciniz var mi? Burada finansal sorun olanlar için bir firsattir
    hayatlarinin mali yükselme isteyenler, biz kredi vermek
    çok makul bir faiz orani, biz, kredi borç kredi her türlü vermek
    isletme kredisi, tibbi kredi, ev kredisi, ögrenci kredisi vb finansal stres ulusu yardimci olur.

    mali yardim için e-posta ile bize bugün: ( k................e@gmail.com )

    Saygilarimla

  • yorum2016-10-31 22:46:48Seyit han çalışkan

    Bugün itibariyle diyarbakır orman İşletme Müdürlüğü bünyesinde çalışan iş kur işçilerinin 6 aylık sürelerine 5 gün kala çıkışları verildi maalesef. Bu kışın ağzında yine işinin hakkını veren gariban emekçiler işsiz kaldı. söylenecek kelime bulamıyorum, her şey yalan kardeşim.

  • yorum2016-10-31 19:48:03Galip kuzpınar

    Ben geçenyıl köyümüzün okulunda çalıştım buyılda köylere işçialımı yapılacakmı?

  • yorum2016-10-29 23:22:46Cihan baba

    En fazla emek veren geçici orman işçileri dir ama maalesef her yılda işten çıkma korkusunu yaşayanlarda onlar, kalıcı bir çözüm bulunması şart.

  • yorum2016-10-29 22:04:08Bayro

    İşkur işci arkadaşlarim isteklerinizi bimere yaziniz

  • yorum2016-10-28 10:39:42ahmet

    mustafa kardeş bu kesinti bekar ve çocuksuz çalışanlardan oldu bu yapılan kesintiler asgari geçim indirimi (a.g.i) lere eklenerek sizlere geri ödenecek çalışma süreleride 6 aydan 9 aya çıkarıldı hepinizin içi rahat olsun almış olduğunuz asgari ücreti aynen almayada devam edeceksiniz 1 yıla çıkarılması şubat 2016 da mevzuat değişikliği ile oldu 1 yılda bir katılımcı en fazla 270 gün yani 9 ay çalışabilir allah hepimize yar ve yardımcı olsun hepimize kuvvet kudret ve dayanma gücü versin inşallah

  • yorum2016-10-24 05:12:51Mark

    Eger acil faturalarinizi ödemek için bir kredi ihtiyaci, girisimcilik, tüzel veya kisisel kredi misiniz? E-posta yoluyla hizli, verimli ve güvenilir bugün kredi için bugün bize lütfen:

  • yorum2016-10-22 16:01:16Ramazan demir

    Iskurda 2015 2016 yılı çalışanlar buyıl işe alınmadı neden onların hakları ne olacak okullarda çalışan temizlik personeli haklarını hiç kimse arayamıyor niçin bunların çalışma süresi 18 ay demi

  • yorum2016-10-20 13:28:36mustafa

    neden okullarda calisandan herkesten 90 100 tl arasi kesinti oluyor bunasil adalet

  • yorum2016-10-19 15:58:04Çetin

    İşimiz az kaldı..Çıkış Verdiklerinde yine boştayız..Bizlerede bir süreklilik versinler..Sayın Başbakan"ımızdan ricamız budur..Artık son bulsun bu kısa süreli geçici işçilik..Bizlerde kurtulalım işsizlikten..Sayın Başbakan"ımızdan müjdeli haber bekliyoruz inşallah...

  • yorum2016-10-19 14:47:43bülent oguz

    allah devlete gücversin eyiki basımızdasın reğis

  • yorum2016-10-17 00:21:01Bayram

    İşkur çalişma süreleri uzamali.6aylik süre az

  • yorum2016-10-11 15:10:04Serpil

    İs basi programina katila bilirmiyim okulda calisdim gecen yil simdi isisiz ne olcak

  • yorum2016-10-11 15:06:36Serpil tuzun

    İskur dan bu yil toplum yararina pragraminda ismim cikmadi ne yapcam simdi uc dort aydan bberi bekliyorum paraya ihtiyacim var ne yapmam lazim cok kotuyum

  • yorum2016-10-11 12:30:19ali tozlu

    Devletimizden allah razi olsun..

  • yorum2016-10-07 10:12:53bülent oguz

    ikisenedir işkurdan ekmek yiyorum allah devlete gückuvet versin

  • yorum2016-10-04 20:49:55ahmet unlu

    Ben 2015 de okulda calıstım bu yil okulla almadilar ben engelli yüzde doksan ilac alıyordum ben ne yapayım saygılar

  • yorum2016-10-03 16:44:00ASAYİŞ BERKEMAL

    Merhaba Arkadaşlar..Uzatıldı diyende var..Uzatılmadı diyende..Bu işin aslını çalıştığınız kuruma sorun..Uzatma olsa kurumlar zaten bilgi verir..Elazığ Orman Fidanlık İşçilerinin Bu Ayın Sonunda Bitiyor..Bende Bu Kurumda Çalışıyorum Bize Denilen Uzatılmadı..Uzatıldı Diyen Arkadaşlar Ancak Kendilerini Kandırırlar..

  • yorum2016-09-23 20:31:16ERDİNÇHAMLI

    İYİ GÜNLER,BENDE 1 YIL İŞKUR YOLUYLA,ÇALIŞTIKTAN,SONRA KADROLU,OLMAK İSTİYORUM,BU HAKKA SAHİP OLMAK İSTİYORUZ,SAYGILARIMLA. ERDİNÇ.HAMLI.ORDU

  • yorum2016-09-21 13:56:12tarsuslu

    typ de adalet istiyoruz noter huzurunda kura ile çalışacak olanlar belirlensin hiç bir kurumdan kişiden liste hazırlanmasın torpilsiz bir typ seçimi istiyoruz bu kadar basit

  • yorum2016-09-19 21:04:27rumuz

    işkurda kadro istiyoruz 2 günlük aşk yıkıyor bizi çoluk cocuğa ekmek götüremiyoruz bide baba olcaz kadro yok kadrolaşmiş hayallerlemi büyütcez çocukları

  • yorum2016-09-19 20:52:28raife

    işkur süresi uzatıldımı niye imse acıklama yapmıyor

  • yorum2016-09-18 23:31:53Çetin

    İnanmak istiyorum ama gerçeklik payı yoksa neden inanalım bende şu anda elazığ orman fidanlık müdürlüğü bünyesinde çalışıyorum 6 aylık olarak işe aldılar ve EKİMİN 30"unda iş süremiz doluyor ve çıkaracaklar ben sordum uzatma yok dediler...Şimdi işkur müdürlüğü bile yok böyle bir şey uzatma olmadı şimdilik yok böyle bir şey..İnanalımmı..İnanmayacaksınız..YALAN HABER ASLI VE ASTARI YOKTUR BOŞUNA KENDİ KENDİNİZİ KANDIRMAYIN ARKADAŞLAR...

  • yorum2016-09-09 01:00:21Hayal

    Devletın verdıgı bu işkurlar gercek hak sahıpleri gırılmıyor çogu ruşvet alıyor adam bası 1000 mılyar alıyor bazıları çaresız verıyorlar nerde bu adalet

  • yorum2016-09-08 00:10:36HALİL DOGAN

    Meraba arkadaşlar bende işkurda çalışmaktadayim 6 ay bittikten sonra ne yapacağım ve diye kara kara düşünüyor dum Allah razı olsun hepinizden ve saygı değer sayın bakanlarımızın başkanlarımız dan bayram hediyesi oldu işe gerçekten çok ihtiyacı olanlara iyi haber Rabbim vatanıma devletimize milletimize zeval vermesin 2023 e kadar sağlam bir Turkiye istiyoruz milletçe vesselam

  • yorum2016-09-05 20:59:18Günay

    Selamun aleyküm ben bişey soracaktım şimdi ben üniversite okuyorum normal açık filan değil ben saat 5 de çıkıyorum saat 5 den sonra işkurun gördermiş olduğu yerde çalışma imkanım var mı yanıtlarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar...!!!

  • yorum2016-09-04 21:39:36Şennur

    Bende iki yıldır işkurdan tyçpden yararlanarak okulda çalışıyorum iki yıl aynı sitresi çekdi çıkacakmıyım olacakmıyım acaba üçüncü uıla uzadı mı diye ama malesef okul işini bitirdiler sahın bakanım tam bir işe alışmışken emek vermişken iki hıl anasınıfından tutundan ortaokuldaki yavrucakların ablası annesi gibi oldum onlar bana ben onlara öğretmenler idareciler birbirimize alışmışken 18 ayım doldu diye birdaha okulda çalışamıyacakmışım.başka kurumlar diyorlar silbaşdan lütfen buna bir çözümbulu

  • yorum2016-09-02 13:41:07Nebiye Biçakçı

    Saygıdeğer çalışma bakanım öncelikle yeni görevinizde üstün başarılar dilerim Biz Tyçp çalışanları bu günlerde yapılacak olan çekilişe katılamıyoruz sebebi de haziranın 30 nda görevimizin bitmiş olması aradaki boşluğun 3 ay olması gerekiyormuş sizden ricamız bizlerde kuralara katılalım okulların açılmasıyla işimize başlayalım çoğumuz belli bir yaşın üstünde inanlarız amacımız evimize maddi yardımda bulunmak ve emekli olabilmek yardımlarınızı bekliyor saygılar sunuyorum

  • yorum2016-08-31 22:10:28Kaya düzce

    Çok memnunuz devletımızde allah razı olsun bırde uzatılmış çok sevındım

  • yorum2016-08-30 19:43:01mehmet içen

    Arkadaşlar şubat 2017 ye denk geliyor nasıl oluyor da iş süresi uzatılıyor aklım karıştí inanalímí lútfen beni aydínlatın

  • yorum2016-08-27 23:10:35hamza

    Torpili olmiyan yandi.

  • yorum2016-08-27 23:06:26hamza

    Ben iskur ne zaman bas vursam torpilin olmadigi icin yok diyorlar.varmi boyle bir adalet torpilin yoksa acsin demeki...

  • yorum2016-08-27 18:16:23Emel büyük

    Temizlik personeli

  • yorum2016-08-27 11:08:52ERDİNÇ

    SELAM,BEN AYLARDIR,İŞ ARIYORUM ORDU İŞKUR MÜDÜRLÜĞÜ,HALA BANA İŞ VERMEMİŞTİR,İŞ YOK DİYORLAR,BAŞKA BİRŞEY,DEMİYORLAR.İŞŞİZLİK,MAAŞINDAN YARARLANMAK İÇİN,9 AY ÇALIŞMAM LAZIM.

  • yorum2016-08-26 22:36:02sude

    TYPÇ SÜRESİ NE KADAR UZATILDI

  • yorum2016-08-15 11:31:16Nurdan

    Ben kuran kursunda calışıyorum gecen yıl milli eğitim cıktı iki gun calıştım ve cıktım aceba iki yıl cezası banada uygularlarmı

  • yorum2016-07-24 13:09:57fatma özkan

    Bizide okula yerleştirin lütfen

  • yorum2016-07-21 18:09:15cahide sahin

    Değerli Bakanım ben 4 yıldan beri okullarda temizlik görevlisi olarak çalışıyordum bana 18 ayı doldurdum dedi ler birdaha okullarda

  • yorum2016-07-18 17:37:40Hevi

    Bende işkur çalişaniyim torpille kadrolu olmuş benim gibi tamizlik çalişanı okulda çalişan 27 arkadaşlarmi köle gibi caliştiroyor tehdit ediyor dediğimi yapmasaniz yok sizi işten atarim falan filan ben kesinlikle kabul eoyorum benim iki katimi maa§ aliyor işi biz yapiyoruz nerde adalet kimse kendini ezdirmesin

  • yorum2016-07-12 23:03:36Mustafa atli

    Yalan haber inanmayin

  • yorum2016-07-06 19:31:27mahmut binici

    ben engellıyım neden 5 ay 10 günde cıkardılar

  • yorum2016-06-27 22:38:31ahmet

    İskur çalışanlara sözleşme olacakmı neden bir açıklama yapılmıyor

  • yorum2016-06-25 15:42:34yavuz

    buişkur çalışankişilerin kimse umrunda degil ben işkur işçisiyim bitmesine 20 gün kaldı bizlerne olacaz bizide taşoren yasasına DAHİL EDİN SAYGIDERGER BAKANIM BAŞBAKANIM HERZAMAN ZİZİ DESKLİYİRUZ SİZDE BİZLERİÇİN BİRŞEYLER YAPIN LÜTFEN ŞU MÜBAREK AYSUYU HÜRMETİNE İŞİMİZDE DAVAMLIMIZI İSTİYORUZ BİZİ BAŞKALIRINA MUTAÇ ETMEYİN SAYGILAR NİGDELİ

  • yorum2016-06-22 19:24:33işci

    bu işcilikte kölelik demek. sözleşme bitince bekle başka yer çıksın. oradan oraya meslek edinmiyosun.
    işyerleri senden faydalanıp sözleşm bitince tekmeyi vuruyor. meşlek edinemiyosun ve mahkum oluyorsun nereye çağırırlarsa oraya...

  • yorum2016-06-21 13:04:00Typç

    3 yıl olacakmı

  • yorum2016-06-19 20:32:27damla

    Ne kadar uzatıldı?

  • yorum2016-06-18 10:16:41gülsün köse

    Çamur atmaya bayiliyosunu tabikide uzatıldı ben sehidim çünkü çalışıyorum

  • yorum2016-06-15 16:34:12hilal kıvrak

    İyi günler ben okulda calışıyordum ama ameliyat olmam gerekti veben raporluyken işten kıkarıldım bu haksızlık değil mi şimdi ben neyapacak bana bunu kim söyleyecek

  • yorum2016-06-11 22:46:31Mehmet emin hamarat

    Tam altı yıldır şanlı urfa başari orta okulunda yararlanıyorum sonuç elde var sıfır.3'6'7 çalış sonra kapı dışarı yanlış politika ve menfaat çlkarcıların israfından dolayı ancak mezarda usun vadeli kalırız.TYÇP liler;T.C.vatandsşı değiliz sadece seçimlerde hak've halk için hatırlanıyoruz.rabbim bizleri bunlara muhtaç etmesin.13'yıldır ak partiye oy verdik bizleri 12 yıldır oyaladılar hakkımı helal etmiyorum.dilerim rabbimden benden beter olsunlar.

  • yorum2016-06-10 03:38:13tyçp

    Ozaman calistigimiz kuruma yazı ne zaman gelecek bilen var mı

  • yorum2016-05-19 07:04:14BEŞİKTAŞLI

    BENDE İŞ İSTİYORUM ZONĞULDAĞA ÖDENEK YOKMU İŞCİ ALIMI YAPILMIYORMU TYÇP DEN SAYĞILAR

  • yorum2016-05-12 11:34:34vanlı

    yazıklar olsun her birim uzatıldı yyü sitesi uzatılmadı bunasıl düzen biz ağaç ekelim camide çalışan cuma günü tek gidiyo işe bizler atılıyoz böyle haksızlık olmaz sanki bizler işkur elamanı deyiliz alkışlıyom yetkilileri.


  • yorum2016-05-02 23:51:42Selda

    Allah bildi gibi yapsın hepsini 5 ay çalıştırıp gönderdiler 5 aydır boştu yim 3 çocuk ev kira işine geleni ise alırlar hiç birine inanmayin

  • yorum2016-04-26 14:22:06sibel

    arkadaslar memur statusunde calışıyorum bende işkurda kesin bi karar var mı uzatılıp uzatılmayacagı konusunda bilgi sahibi olanlar lutfen cevap verebilir mi acaba...

  • yorum2016-04-22 08:55:25urfa

    akadaşlar uzatma yok sadece dalga geçiyorlar bizimle doru olan bu

  • yorum2016-04-21 10:12:06ismail

    bu nasıl iş ay sonu binlerce kışi işsiz kalıcak duysuna bıraz bakanlık bunu ankara yazık işşizligi azaltacaz dıorsunuz turkıyeyı kaosu sürükluyornuz

  • yorum2016-04-21 07:33:22ibrahim

    arkadaşlar sadece okularda çalışanlarınki uzatılmıs diğerlerin ki bu ay son

  • yorum2016-04-15 10:46:321453

    ARKADAŞLAR YALNIZCA ORMAN İŞÇİLERİNN İŞLERİ UZATILMIŞ DİĞER İŞÇİLERİN İŞLERİ SON BULUYORMUŞ AY SONUNDA

  • yorum2016-04-05 14:40:04leyla

    bu uygulama herkes için geçerlimi

  • yorum2016-04-01 09:48:45menşure sezer

    bu değişiklik tyçp için geçerli mi?

  • yorum2016-03-23 11:05:49reşat barlak

    adım reşat barlak bu güzel uygulama için sonsuz teşekkürler saygılar selamlar bütün yetkılılerımız sağolun var olun

  • yorum2016-02-29 08:41:48tyçp-işkur

    Bir cevap yazın: işkur ben okulda çalışıyorum toplum yararına çalışma programında... benim bu sürenin uzatılmasında bana yararı olacak mı? yani işbaşı eğitim programı farklı, toplum yararına çalışma programı farklı mı? sadece işbaşı eğitim programı adı altında çalışanlar mı faydalanacak ? lütfen biri beni bilgilendirsin.

  • yorum2016-02-26 14:51:18efem egem

    bu değişiklik şu anda çalışanlarıda kapsıyormu

  • yorum2016-02-22 14:05:53hasan

    İşbaşı Eğitim Programları (staj programları) nedir?
    İşsizlerin mesleki deneyim kazanmalarını teminen kurumca belirlenen asgari
    şartları taşıyan işyerlerinde işbaşında eğitilmesine yönelik programlardır.
    Bir mesleği olmakla birlikte, yeni mezun olması veya uzunca bir süre kendi
    mesleğinde çalışma olanağı bulamayan ve mesleği ile ilgili bilgi, beceri ve
    tecrübesini artırmak isteyen işsizlerin, mesleklerini geliştirebileceği işletmelerde, mesleği ile ilgili alanlarda en fazla 6 ay süre ile işletmeden herhangi bir ücret almaksızın iş de

  • yorum2016-02-22 14:05:01hasan

    Toplum Yararına Çalışma Programları (TYÇP) nedir?
    TYÇP, işsizliğin yoğun olduğu dönemlerde işsizlerin kısa süreli istihdam ve
    eğitimini amaçlayan, doğrudan veya yüklenici eli ile toplum yararına bir iş ya da
    hizmetin gerçekleştirilmesini sağlayan programlardır.
    Toplum yararına bir iş/hizmetin geçici istihdam statüsü ile yürütüldüğü bir
    istihdam/eğitim faaliyetidir.

  • yorum2016-02-22 13:59:13işkur çalışanı

    ben okulda çalışıyorum toplum yararına çalışma programında... benim bu sürenin uzatılmasında bana yararı olacak mı? yani işbaşı eğitim programı farklı, toplum yararına çalışma programı farklı mı? sadece işbaşı eğitim programı adı altında çalışanlar mı faydalanacak ?
    lütfen biri beni bilgilendirsin.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Şanlıurfa organize sanayi müdürlüğü, yatırım için herşey hazır
Bu habere de bakabilirsiniz

Şanlıurfa’ya yeni bir görünüm kazandıracak

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz. © Copyright 2015 Balikligol.com