Şanlıurfa özel şanmed hastanesi, şanmed hastane

Ana Sayfa Güncel Eski Rektör İbrahim Halil Mutlu Niçin Gözaltına Alındı?

Eski Rektör İbrahim Halil Mutlu Niçin Gözaltına Alındı?

Harran Üniversitesi Eski Rektörü İbrahim Halil Mutlu, Ankara Esenboğa Havaalanında gözaltına alındı. Hakkında gözaltı kararı bulunan Mutlu Şanlıurfa'ya getirildi. Peki, Prof. Dr. İbrahim Halil Mutlu Niçin Gözaltına Alındı?

Giriş Tarihi: 7 Ekim 2016 Cuma 14:38
Eski Rektör İbrahim Halil Mutlu Niçin Gözaltına Alındı?

BALİKLİGOL.COM / Harran Üniversitesi Eski Rektörü İbrahim Halil Mutlu, Ankara Esenboğa Havaalanında gözaltına alındı. Hakkında gözaltı kararı bulunan Mutlu Şanlıurfa'ya getirildi. Peki, Prof. Dr. İbrahim Halil Mutlu Niçin Gözaltına Alındı? 

Fetulahçı Terör Örgütü (FETÖ) soruşturması kapsamında gözaltına alındığı kaydedilen Mutlu, FETÖ'dan tutuklu bulunanların ifadesinden yola çıkan Şanlıurfa Cumhuriyet savcılığı ifadesine başvurmak üzere gözaltına alındığı belirtildi. Halil Mutlu, hastanede sağlık kontrolünden geçirilerek, sorgulanmak üzere Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi'ne götürüldü.

Eski Rektörü İbrahim Halil Mutlu, rektörlük yaptığı Harran Üniversitesinde usulsüzlük nedeniyle hakkında soruşturma yürütüldüğü daha önce gündeme gelmişti.

Akdeniz Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Bölümü Başkanı olan Prof. Dr. İbrahim Halil Mutlu, 7 Haziran 2015 genel seçimlerinde de AK Parti'den milletvekili aday adayı olmuştu.

YORUMLAR
  • yorum2016-10-10 18:15:24halil

    Bunun kardesi ulu caminin karsisinda kuyumcudur

  • yorum2016-10-09 18:05:49dedo

    Yalnız değildi elbet...yanında yalakaları, tosuncukları da vardı...Allah'ım sen çok büyüksün...Bu 28 şubat zalimlerinin hesabını ahirete bırakma...

  • yorum2016-10-09 16:03:07Bekir kaya

    İnsanların ekmekleriyle oynarken, kendi hocalarına ceza verimesi için soruşturmacılara adeta yalvaran niteliksiz rektör. Umarım yaptıklarının cezalarını bir bir çekersin

  • yorum2016-10-08 16:51:43rıza

    Tilkinin dönüp dolaşacağı yer demek urfaymış...

  • yorum2016-10-08 16:49:45resit

    Muhterem Mutlu Hocaefendi, demek harran üniversitesinden apar topar akdeniz üniversitesine kaçmak, gerideki pislikleri kapatmıyor muşşşş....

  • yorum2016-10-08 16:45:59ar

    Bir zamanlar harran üniversitesindeki havuzlar fetonun çocuk yaz kampı gibiydi. Çağlayan okullarına o havuzlar peşkeş çekiliyordu.. Militan çocuk yetiştirir gibi hareket ediyordu orada fetonun öğretmenleri...

  • yorum2016-10-08 16:42:48te

    Mutlu döneminde Yapı İşleri Daire Başkanlığı yapanların hepsinin içeri alınıp sorgulanması lazım, yolsuzluklarla ilgili eminim çok önemli bilgiler vereceklerdir.

  • yorum2016-10-08 16:40:15Mulayim

    Araştırma Hastanesinin yapımı için gelen 52 trilyon lirayı niçin harcamadan geri Ankara'ya gönderdi? Bunun eski OSM Hastanesi ile bir bağlantısı var mıdır? İkinci dönem rektör olmak için oy pazarlığının bir sonucu mudur? OSM hastanesine bir katkı olarak mı üniversite hastanesinin yapımı ve bitirilmesi geciktirildi?

  • yorum2016-10-07 17:37:43Akademisyen

    Dünya işte mutlu bey.Ne oldum demeyeceksin ne oldum diyeceksin. Millete azmı eziyet ettin Allah beter etsin seni

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Şanlıurfa organize sanayi müdürlüğü, yatırım için herşey hazır
Bu habere de bakabilirsiniz

Emniyet harekete geçti: Urfa’da huzur operasyonu

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz. © Copyright 2015 Balikligol.com