Şanlıurfa özel şanmed hastanesi, şanmed hastane

Ana Sayfa Siyaset Camilere saygısızlık! HDP camilerde propaganda yapıyor

Camilere saygısızlık! HDP camilerde propaganda yapıyor

ŞANLIURFA - Suruç Belediyesi'ne kayyum atanmasının ardından halktan beklediği desteği göremeyen HDP milletvekilleri, ilçedeki camilerde propaganda yaparak vatandaşlara sokağa inmeleri yönünde telkinde bulundular.

Giriş Tarihi: 20 Eylül 2016 Salı 07:17
Camilere saygısızlık! HDP camilerde propaganda yapıyor

Şanlıurfa’nın Suruç İlçe Belediyesi’ne kayyum atanmasının ardından halktan beklediği desteği göremeyen HDP milletvekilleri, ilçedeki camilerde propaganda yaptı.

Suruç Belediyesi'ne kayyum atanmasının ardından halktan beklediği desteği göremeyen HDP milletvekilleri, ilçedeki camilerde propaganda yaparak vatandaşlara sokağa inmeleri yönünde telkinde bulundular.

Günler öncesinden Suruç’a gelen HDP milletvekillerinden İbrahim Ayhan, Dilek Öcalan ve Osman Baydemir, ilçedeki cami ve taziye evi gibi yerlerde topladığı insanlara propaganda yapıp yürüyüşe katılmaları için ikna etmeye çalıştı.


Cami adabına saygısızlık yaptılar

Sosyal medya hesaplarında paylaşılan camideki görüntülerde Dilek Öcalan’ın başının açık, pantolonlu olması dikkat çekerken kadın ve erkeklerin karışık bir şekilde oturduğu da görülüyor.

Köyleri gezen milletvekillerinden İbrahim Ayhan’ın da aynı şekilde camide mihrabın önünde oturarak propaganda yaptığı görülüyor.

Sosyal medya kullanıcıları tepki gösterdi

Bazı sosyal medya kullanıcıları da duruma tepki göstererek HDP milletvekillerinin, İslam’ın kutsalı olan camilere saygısızlık yaptığını ve kendi emellerine camileri alet etmelerinin kabul edilemez olduğunu belirtti.

Suruçlular yürüyüşe destek vermedi

Öte yandan, HDP milletvekillerinin tüm uğraşlarına rağmen Suruç’ta düzenledikleri yürüyüşe katılımın çok düşük olduğu görüldü.

(İLKHA)

YORUMLAR
  • yorum2016-09-21 10:50:38İbrahimi

    Bu adamların yani hdp savunucularının cami ile uzaktan yakından alakası yok namaza gelmezler caminin yolunu ancak böyle birşey olduğunda bilirler bizim saf temiz halkımızı kandırmak veya kandırmak diye birşey kalmadı tehdit etmek için geliyorlar. Bu halk bunu anladı daha da çok anlamaya başlıyor millet uyanıyor Rabbimin izniyle daha iyi olacak Suruç atanan kayyum ile kaymakamımı Müftüsü ile Suruç Suruç olacak inşallah

  • yorum2016-09-20 21:10:00Mûtasım

    Çamur at izi kalsın. Taziye evi halkın, sizin o çok sevdiginiz laf kondurmadığınız halk istemese onların orda işi olmaz. Sonra imam suçlu müftü suçlu halk takmıyor ki müftüyü imamı. Yav arkadaş darbe girişimi sonrası sala okuyan imamı tartakladı suruç halkı. Atıp tutmak kolay işkembeden sallayan arkadaşlar yüzyüze gelince kediye dönüyorsunuz. Allah ıslah etsin sizi.

  • yorum2016-09-20 21:00:58İslam Davası

    Urfalı kardeşim. Urfalı olmak Ibrahimî (as) olmak demektir. İbrahimî olan böylesi dayanaksız ucu iftiraya varacak şeyler yazmaz. Suruç Müftüsü hakkında ne biliyorsunuz? Kendisi ümmetin derdiyle dertlenmiş bir insan, gecesini gündüzünü Allah'ın dinini anlatmak için defa etmiş bir insan. Allah'tan korkun böyle bir insana iftira ediyorsunuz. Bunun hesabı ahirette sorulur, attığınız iftira boynunuza dolanır. Allah sizi affetsin..

  • yorum2016-09-20 19:09:44Selim

    Aynısını akp yaptı. Onları nedenn yazmadınız?

  • yorum2016-09-20 18:20:41Faruk

    Buralar taziye evi ve köy taziye evi yani Müftünun hocası yok o camilerde hem olsa ne yapacak yani saydirip duruyon da ne yapabilirsin

  • yorum2016-09-20 18:08:20Müslümân

    Suruci isimli arkadaş burdan müftü bey hakkında iftira atıp durma. Ehli sünnet değil dediğin insan sabah namazlarından sonra meşhur hadis kitabı riyazussalihin dersi yaparken, siz ne işle meşguldünüz? Kaç hadis kitabı bitirdiniz? İlmi seviyenizi merak etmekteyim!!! Bu yaptığın iftira atmaktır, ara müftülüğü işin aslını öğren.

  • yorum2016-09-20 16:01:58A.Kaya_63

    Evet devam bu edepsilik le millet ne olduğunuzu iyi anlasın...Hırıstıyan turistler bile camiye giderken başlarını örterek giriyor.işte sizin islama yaklaşımınız insana saygınız bu...

  • yorum2016-09-20 14:33:19Suruci

    Bu müftü'den hesap sorulmalı değil mi?
    Bu camilerin sorumlusu bu müftü değil mi?
    Bu müftü ben buraya imam kovalamaya gelmedim diyerek zaten hiç bir camii hiç bir görevliyı denetleyip kontrol etmiyor.herkes kim kime dum duma.Geldiği günden beri ehli sünnet velcemaat inancı karşıtlığı dışında bir şey yaptığı yok. Diyanet uyuyor. !!!

  • yorum2016-09-20 12:09:47urfalı

    bu adamların camilerde gezip dolaşması urfa da halen FETÖ temizliği yapılamadığının göstergesidir.Buna göz yumanlar acaba kimlerin referansı ile amir falan olmuşlardır.Yazık urfamın adı böyle anılıyor.Yazık camilerimiz bunlara meydan oluyor.Yazık ki ne yazık

  • yorum2016-09-20 07:34:16Esra

    akp den ala kimse camileri propaganda olarak kullanmıyor! Dini akp den daha iyi kimse kendi oyununa alet edemez!

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Şanlıurfa organize sanayi müdürlüğü, yatırım için herşey hazır
Bu habere de bakabilirsiniz

BAŞKAN EKİNCİ’YE YILIN BELEDİYE BAŞKANI ÖDÜLÜ

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, Internet vs.) kaynak gösterilse bile izin alınmadan kullanılamaz. © Copyright 2015 Balikligol.com